This is my chance

2009-08-12 @ 12:41:15 Category: Everyday life Comments: 0
Jag är riktigt bitter, en jävla bitterfitta. Men jag har all rätt i världen till att sitta här och beklaga mig, Shinedown har ställt in sin jävla konsert som jag och Micke köpt biljetter till i November. Hur fan är detta möjligt?

Från något dåligt till något helt annat. Igår var ju jag som sagt på Björn Rosenström, det var inte lite drag heller. Överbefolkat, svett och allsång. Jag fick höra de låtar jag kommit dit för, ni vet Muffins, Gunilla, Lurad, Nu du kärring, Flourtanten och många fler. Självklart var Peter Siepen där och drog igång publiken. Full och glad, det var en kul kväll!

Egentligen borde jag protestera och inte lyssna på Shinedown, bara för dom är helt hopplösa, för det är man faktiskt om man ställer in en konsert i Sverige. Men, jag kan inte låta bli, ack så underbara dom är.


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback