The air that i breathe

2009-08-17 @ 22:09:07 Category: Everyday life Comments: 0

Det här med min bestämda myskväll gick väl sådär, den började i alla fall helt okej. Maten blev god och både jag och Robin blev så mätta att vi kunde kraffsa i taket om vi la oss på rygg på golvet. Vi hann även med ett bad, men efter två minuter fick jag spunk och kokade bort, så jag vet inte om jag ska kalla det bad. Därefter dukade jag upp med gottigheter i vardagsrummet, hämtade ett täcke och slog på en film. Men efter tio minuter fastna filmen och Robin hade tydligen somnat, eller alltså jag tror i alla fall att filmen fastnat, annars hade dom ett jävligt långt moment där vid matbordet.

Nu har jag skickat Robin i säng och själv liggar jag kvar här i soffan och tittar på Tomas Järvheden - Seriöst Roligt. Jag ligger och skrattar som en idiot, som han precis sa, humor är viktigt!

Avslutar med en av mina absoluta favoritlåtar, njut.

All That Remains - Two Weeks



Snart är vi i Turkiet igen!

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback