Ratrace

2009-08-22 @ 17:01:25 Category: Everyday life Comments: 0
Nu är det så att jag mår lika dåligt som en påse skit, bakfyllan är inte min starka sida. Men det är ett stort bevis på att jag i alla fall hade kul igår, riktigt kul. Sju tjejer runt ett bord fullt med kräftor, kex, ostar, paj, vindruvor och sen det viktigaste, alkoholen. Kräfthattar, hakklappar, snapsvisor och dans, vi fick till en  riktig höjdarkväll!

Men att dagen efter skulle vara riktigt såhär jobbig hade jag nog inte räknat med, men det är historia nu. Idag är det lördag och jag ska åka till Eskilstuna. Linda kommer och hämtar mig om ett tag, vilket är hur grymt som helst, så tack!

Nu behövs bara lite mat i magen så ska jag försöka öppna ögonen ordentligt!

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback