In the shadow

2009-08-24 @ 23:55:48 Category: Everyday life Comments: 2
Eftersom min mage inte klarar av denna resfeber var jag tvungen att sätta mig ner och sysselsätta mig med något. Jag kom fram till att en förändring på min bloggdesign skulle vara ett perfekt sätt att få mig lugn. Nu ska min blogg bli mycket bredare, så mycket snyggare, men mest för att man får plats med större bilder. Jag har kommit en liten bit på vägen nu och jag är faktiskt nöjd, nu fattas bara en header, och vad fan ska jag ha där! Tips, någon? I alla fall, den nya bloggdesignen kommer när jag är hemma från Turkiet.

Föresten, Zara skrev nyss till mig på msn helt utan vidare, att jag borde färga håret svart. Jag vet att dom flesta tyckte att jag passade ruskigt bra i svart hår, men min rädsla är att jag inte kommer göra det nu? Jag är så fruktansvärt sugen, men jag är faktiskt feg. Plus att det är så jävla svårt och hålla det just svart. Det bleks ur fort och när jag får utväxt ser det ut som om jag är flintskallig. Inte särskilt smickrande. Men jag ska fortsätta fundera, ni som håller med Zara får peppa mig!

Jag borde nog sova nu, klockan är snart tolv. Min goda sida säger att jag borde borsta tänderna och krypa till sängs, medans djävulen på axeln tycker att jag borde stanna uppe hela natten bara för att. Åh, suck.

Kommentarer
Postat av: Alice

Inte svart, du är finast i blont tycker jag :D



När åker ni söt??

2009-08-25 @ 09:55:42
URL: http://jagecila.blogg.se/
Postat av: michaela

Alltså svart är så satans jävla snyggt. Men jag förstår precis vad du menar med utväxt och hela skiten! Hahah

2009-08-25 @ 10:27:58
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback