Fuck off and live like you own the world

2009-08-12 @ 21:42:54 Category: Everyday life Comments: 1
Den här dagen har verkligen varit en ren slödag, jag har absolut inte fått någonting gjort. Jag bara sitter här vid datorn och tror att tiden ska gå fortare. Jag är trött,  har huvudvärk och skulle helst utav allt vilja slänga mig ner i soffan och titta på en bra film samtidigt som jag gosar med popcornskålen. Men självklart är tvn upptagen och jag tvingas sitta kvar här, bara för att det inte finns ett piss att göra.

Jag ska försöka komma i säng i skaplig tid eftersom jag ska upp tidigt i morgon. Klockan halv 10 är det rättegång och jag ska vittna, så fort jag tänker på det får jag ont i magen. Nervositeten spökar, hårt.

Nu ska jag i alla fall försöka mota bort familjen från soffan, jag bestämmer här.

Kommentarer
Postat av: Michaela

Hoppas det går bra för dig imorgon!

2009-08-12 @ 21:54:14
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback