Forever yours

2009-08-07 @ 10:59:49 Category: Everyday life Comments: 1
Passar på att slänga in ett nytt blogginlägg medans Robin är iväg till Systemet och storhandlar. Ikväll blir det kräftskiva och det kommer bli kul, det känner jag på mig.

Jag har tvättat ansiktet, borstat tänderna och fick just precis ett samtal från tingsrätten. På måndag ska jag in till rätten och vittna, känns väl sådär faktiskt. Jag är skapligt nervös, aldrig varit med om något liknande förut. Varför just jag!

Får försöka låta bli och tänka på det, för den här helgen ska bli party som fan. Igår var jag och Robin in till Ica Maxi och handlade kräftor och kräfthattar, det ni. Innan det hade vi varit hos Rickard och Linda och badat, och innan det hade vi legat halva dagen på sumpan, för just sol och bad. Jag älskar det här vädret, underbart!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Det är fan sant! Inga skor är snyggare än ett par Converse! Ja fan det tycker jag också att vi borde göra ;D

2009-08-07 @ 11:53:34
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback