Forever is for losers

2009-08-25 @ 18:08:37 Category: Everyday life Comments: 0

Nu har jag äntligen sett filmen Män som hatar kvinnor, och jag är besviken. Som jag har längtat, men nu är det över. Filmen var hur grym som helst, det var den, men för mig som redan läst boken kändes det inte helt rätt. Så är det alltid, har man en gång läst boken ska man ge fan i och se filmen, men jag kunde inte hålla mig. Det värsta är när dom hoppar över viktiga delar från boken, ogillas starkt.

Nu har jag nästan packat helt klart, i alla fall om man kollar på min det-här-ska-jag-ha-med-mig-lista! Och som väntat känns det som att jag har glömt minst tio viktiga prylar. Nu har jag handlat shampoo, balsam, plåster (man vet aldrig) och huvudvärkstabletter, men även det viktigaste när det gäller flygresan, tuggummi. Jag känner mig i alla fall lite redo. 

Det är dryga timmen kvar tills jag och Zara åker in till Västerås, men än tänker jag inte ta farväl. Hörs om ett tag!


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback