Do it like a truck

2009-08-17 @ 08:43:14 Category: Everyday life Comments: 0

Jag har varit vaken sen ungefär klockan 06.00, vilket är läskigt tidigt för en dag som denna, då jag överhuvudtaget inte behöver bry mig om att komma upp från sängen i tid. Jag gick upp med Robin och duschade och åt frukost innan han skulle åka iväg till jobbet, sen kunde jag inte somna om..

Som jag redan berättat om hade jag en grym fredagskväll, och att sådana kvällar är svårslagna. Men lördagen var om möjligt ännu bättre. Jag hade verkligen hur kul som helst, allt var klockrent. Vi hamnade på Harrys även denna kväll, fjärde gången på två veckor, men det är ju så kul! Vi dansade på borden, blev hesa av all sång, körde tåget genom publiken vid livebandet och jag träffade så jävla mycket folk. Nu är Å-festen slut och mitt partyliv får nog lugna ner sig, i alla fall tills vi åker till Turket om nio ynka dagar.

Eller vad fan säger jag, kräftskiva på fredag! Eller hur var det vi sa?
 


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback