Dance for me

2009-08-19 @ 22:42:12 Category: Everyday life Comments: 1
Klockan är inte ens halv elva och jag är redan dyngtrött, det här bådar inte gott. Jag kan ju inte gå och lägga mig nu heller. Egentligen är det vid den här tiden som man börjar vända tillbaka dygnet för att man börjar skolan. Men jag hinner bara gå en dag i skolan, sen drar ju vi till Turkiet, som nog alla vet vid det här laget. Och i Turkiet är man uppe hela nätterna, därför måste jag lära mig att vara uppe sent, så jag inte blir trött mitt i allt festande.
Låter det logiskt?

Min pappa kom hem, åt en macka framför tvn, tog en dusch och gick till sängs. Det var ju ett roligt sällskap, eller inte. Så nu sitter jag här ensam igen och tycker synd om mig själv. Antar att hela dagen i morgon kommer bli lika förjävlig, men på kvällen ska jag i alla fall umgås med Linus, det kommer bli kul som fan.

Jag känner mig lite smått deprimerad just nu. Jag behöver en kram, en bamsekram. Tack!

 

Kommentarer
Postat av: Linnéa

bamZekJamiZZZ!

2009-08-19 @ 23:20:18

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback