A year in the life of a shattered rock star

2009-08-04 @ 23:07:47 Category: Everyday life Comments: 0
Ligger här i sängen och svettas även fast fläkten står på full patte. Jag har precis tittat klart på Paris Hiltons New BFF på webb-tv, jag kan inte låta bli att titta, just för att det är så patetiskt. Sitter och garvar ondskefullt åt dessa tröga individer.

Jag har haft en otroligt bra dag. Tog bland annat en fika på Wayne's med Linda och därefter mötte vi upp Robin och Rickard (är du nöjd nu Rickard för att jag stavar rätt?) och fortsatte vägen till Mora. Vi åkte ut med båten och fiskade, eller jag kunde inte, för Robin hade fiskat upp min mask. Jag som tänkte visa mina otroliga fiskekunskaper.

Nu ska jag snart släcka ner datorn, kolla på tv och somna gott, drömmandes om Nikki Sixx, eller ska jag säga Frank Carlton Serafino Feranna Jr? Nej, Nikki sixx låter bra mycket sexigare.

God natt!


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback