Hey you

2009-04-24 @ 08:55:01 Category: Everyday life Comments: 0

Varför vill man prata med en fritt främmande människa på bussen för? Jag ville bara skjuta mig på resan hem. Igår satt en kille och prata med mig om helt ovärderliga saker. Han ville uppfinna en supersnabb buss(?). Orkade inte ens lyssna, så stoppade in mina ipodlurar i öronen och suckade, djupt! Förstod inte ens vad han ville. Han är nog en sådan här människa som måste prata med folk, som en tvångstanke. Jag ville bara ha en fridfull bussresa hem i lugn och ro, men nej...

Föresten, jag måste till Storsjöyran, också. Jag vet, jag ska till Peace&Love, men jag måste till yran med! Jag vill, jag vill, jag vill! Kom igen?

Ikväll blir det supermys hemma hos mig, i morgon blir det sol, grilla och öl, även det hemma hos mig. Yey!

Föresten igår fick jag reda på att Mötley Crüe kommer spela på torsdagen, på P&L!


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback