My life

2009-04-08 @ 21:43:25 Category: Everyday life Comments: 1

Nu när man inte har uppdaterat på några dagar, så vet man inte alls vart man ska börja när man väl tar tag i det. Finns så mycket jag vill berätta, men orken ligger nere på botten. Jag är sur, jag är fruktansvärt sur. Ni förstår nog varför, när ni läst klart.  

Jag befinner mig just nu i mitt lilla rum hemma hos min fader, i den ödsliga byhålan St.Sundby. Vi var på Factory Outlet idag och det var meningen att jag skulle få med mig hem lite kläder, i alla fall ett par nya jeans. Men i stället kom jag hem tomhänt och med ett par mindre jeans. Hur kan det gå till - tänker ni. Jo, för när jag skulle sätta på mig mina egna byxor igen i omklädningshytten, spricker dom i röven och bildar ett stort hål. Ritch ratch filibom bom bom. Kul. Det var dom jeansen, ner i papperskorgen! Nej, inte riktigt. Sitter faktiskt fortfarande med dom på. Men snart, ligger dom i en fläskig papperskorg. Så de så!

Jag har varit hos Robin sen i lördags och det har varit hur mysigt som helst! Vi har tagit igen all den tid vi missat med varandra, eftersom vi annars bara ses på helgerna. Jag körde fiddy igår (jag känner hur ni imponeras). Men tyvärr måste jag erkänna att jag inte körde, utan åkte med. Dessutom, satt jag skrikandes som en liten gris och ville gå av. Vi har även hunnit med en supermysig promenad med min bästa vän Canon, vi har gått på bio, Fast & Furious, som var grymt bra, sen har jag även följt med idag när Robin tatuerade sig. Vi har gjort mer, men det tänker jag inte berätta, endast för att göra er lite extra nyfikna.

På fredag åker jag & Robin till Göteborg över långhelgen. Jag längtar ihjäl mig, åka bort och äta god mat, shoppa och mysa med min pojkvän. Det kan förmodligen inte bli bättre än så.


Sluuuuuut!


Kommentarer
Postat av: bitchslaparn

haahah, fiddyåkarn.

jag vill se din röv i dom där jeansen :(

2009-04-08 @ 21:49:55

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback