Rehab

2009-04-19 @ 18:17:32 Category: Everyday life Comments: 0
Den här helgen har gått fruktansvärt fort, vilket är lika förjävligt som vanligt. Jag har skapligt mycket ångest, jag har mycket plugg men tar aldrig tag i det. Snart kommer vi ha jättemånga prov på en och samma gång, och vi på John Bauer har aldrig prov. Det suger! Kommer bli på tok för mycket att göra och då kommer stressen fram.

Igår kom Robin hit, vi lagade mat tillsammans och lite senare kom även Micke och Zara. Vi tittade på Robinson och Zara kläckte ur sig några förbannat roliga kommentarer. Dom blir inte lika roliga om man skriver dom här, så jag låter bli. Min dumma blondin, det är Zara det, ha ha ha.

Idag har jag och Robin inte gjort mycket alls, vi skulle egentligen och kolla på HSK-uppvisningen men ångrade oss. Vid halv fem lämnade han mig för att han skulle på handboll, och nyss fick jag ett sms om att den var inställd. Kul! Han hade lika gärna kunnat stanna.

Lyssnar på en gammal dänga av Foo Fighters, slänger in den så ni kan njuta lika mycket som jag.



i never thought it could hurt this bad to know

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback