Unbelievable

2009-04-21 @ 14:12:46 Category: Everyday life Comments: 0
Den här dagen har gått fort, började med matte och slutade med fotografisk bild, där vi inte har haft någon lärare. Jag har precis gjort klart en uppgift om upphovsrätten, den var rätt enkel när man väl tog tag i den. Jag ska ta halv tre bussen hem, skönt. Måste dock hjälpa till med städningen i lägenheten, Björn fyller år idag så vi får främmande. Tårta, även denna vecka.

I morgon har vi kickboxning på idrotten, längtar så jävla mycket. Först och främst har vi sovmorgon till halv 11, idrott, lunch, föreläsning, gå hem. Kommer bli en skön dag. Förutom att jag kommer få gå runt rödmosig i ansiktet hela dagen, för i morgon, då jävlar ska jag boxas ordentligt.

Helgen längtar jag ännu mer efter, PARTY SOM FAN! Livet är på topp!


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback