Hello

2009-04-17 @ 13:15:42 Category: Everyday life Comments: 1

Nu återstår endast en lektion på tre timmar, sen är det helg igen. Det går fort, dagarna springer iväg och jag fullkomligt älskar det! Vi har multimedia och ska göra en hemsida i Flash, rätt så förjävligt då jag inte förstår ett smack. Jag ska få extrahjälp av Lotta, fint. Men hey, det visar sig hur det går. Jag har i alla fall nyss kommit tillbaka efter lunchen samt en tripp på stan med Zara. Fönstershoppare, you know what i mean! 

Nu är min stora fundering, vad händer ikväll? Krogen är rätt uteslutet, vi behöver spara pengar. Filmkväll är ett BIG NO! Jag vill göra något kul, billigt och party, känns som en omöjlighet. Och i morgon då, det ska tydligen bli rätt kallt, några grader varmt sådär. Jag hade hoppats på en stor sol, 20 grader och en grill. Men det visar sig i morgon.

I morse när jag cyklade till bussen upptäckte jag något fruktansvärt. Jag kan inte cykla utan händer längre, ha ha. Men seriöst, hur går det till? Jag var ju mästarens mästare! Det var bättre förr, då farfar berättade stolt om hur han cyklade baklänges.

Fårarsle

Kommentarer
Postat av: Alice

nice ass

2009-04-17 @ 13:58:03
URL: http://jagecila.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback