Fire

2009-04-26 @ 22:13:06 Category: Everyday life Comments: 1
Den här helgen har varit tokgrym, verkligen! Fredagen spenderades med Zara och två klasskompisar, Katja&Sara. Vi möttes nere på samhället för att handla mat och diverse godsaker, därefter promenerade vi hem till mig. Vi lagade maten och åt den ute på balkongen, supermysigt. Senare när mörkret började falla på, tog vi fram vattenpipan. När det blev för kallt för att sitta ute, gick vi in och fortsatte kvällen i soffan. När det blev läggdags, gick jag och Zara och la oss. Kunde vi sova? Nej. Vi låg och skratta oss till tårar, på grund utav våran brutalt dåliga humor. Det är vi det!

På lördagen steg vi upp tidigt, städade av lite hemma hos mig och duschade. Inte tillsammans dock! Vid 1 taget kom Micke, Robin och Linus. Vi åkte direkt till Ica för att handla godsakerna för dagen, här skulle det grillas. Jag och Zara hade i för sig redan fixat våran oslagbara marinerade kyckling redan kvällen innan. Så väl hemma plockade vi med oss alla nödvändigheter och begav oss ut. En hink full med iskall öl, grillat med potatissallad och bearnaisesås, en fotboll och varmt väder. Det kunde nog inte bli bättre. Senare kom även Frippe och Lina. Vi hade fruktansvärt roligt. Det var en klockren kväll, vattenpipan åkte fram även denna kväll. Några brännmärken i bordet fick jag allt stå ut med, det var det värt. Klockan var nog halv 4 när jag somnade, trött som en kossa!

I morse vaknade jag typ klockan sex, men låg och småsov till 9 då jag gick upp. Trodde att jag var den enda som var vaken, men ack så fel jag hade. Idag har jag hunnit med att städa av allt från gårdagens party, gått till milano utan att ätit något och spelat wii. Vid 8 åkte dom sista hem, det vill säga Micke, Robin och Linus.

Jag är fortfarande bakis. Eftersom jag knappt ätit något på hela dagen, och nyss åt, mår jag förjävligt nu. Jag är spyfärdig! Men vad är alkohol om det inte för med sig en ordentlig baksmälla? Ingenting! Vi höll trots allt på med supandet, i säkert över tio timmar.

Tack för en kanonhelg! Nu ska jag gå och lägga mig, är så in åt helvetes sliten. Höll på att lägga in massa bilder, men jag tröttnade efter 4, förlåt. Lägger upp resten en annan dag.









Kommentarer
Postat av: Alice

Fan vad söt du är! puss

2009-04-27 @ 09:44:44
URL: http://jagecila.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback