Call

2009-04-16 @ 09:05:01 Category: Everyday life Comments: 1

Oj, vilken förjävlig träningsvärk jag har i axlarna, men det är skönt. Man ska helst spänna sig lite försiktigt, då känns det som bäst. När jag kom hem igår var det meningen att jag skulle plugga, men oj så fel jag hade. Jag fastnade vid tvn i stället, så får ta igen det idag. Kanske. Om jag orkar.

Idag slutar vi tidigt, 11:45 för att vara petig. Det är pannkaka till mat idag, men jag kan inte bestämma mig för om jag ska äta eller åka hem. Svårt val det där..

I morgon är det fredag, kul. Sara fyller år och hon ska ut på krogen, jag och Zara funderar på att joina. Men det är också ett svårt val, ha kul och festa järnet eller spara pengar och hitta på något annat. Zara, hjälp? Hur ska vi göra?

Ge oss lite fint väder nu då!


Kommentarer
Postat av: zaraaaaa

eller så sparar vi våra pengar till Skövde? :D

2009-04-16 @ 11:34:23
URL: http://zzzzara.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback