Wicked game

2008-09-11 @ 09:22:24 Category: Everyday life Comments: 0

God morgon, klockan är strax efter nio och jag sitter i skolan. Vi har typ mediaproduktion och ska fortsätta jobba på våran affisch om ungdomsmässan som vi började med igår, jag och Zara alltså. En bild på Linn finns med på affischen, så självklart blir den snygg. Idag slutar vi 11:45, lagom skönt sådär. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på, men ikväll blir det i alla fall bodypump, längtar redan faktiskt.

Föresten, den 29 oktober ska jag, Micke och Linus på In Flames, hur grymt låter inte det? Och som grädden på moset så är det tre riktigt bra gästband. Jag talar in All that remains, Gojira och 36 Crazyfists, hallelujah! Hoppas tiden går fort för det kommer bli så jävla roligt!

All that remains - This calling. Riktigt bra låt!


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback