That was just your life

2008-09-24 @ 13:34:57 Category: Everyday life Comments: 0

Idag hade vi idrott som första lektion, beachvolleyboll! Varken kul eller tråkigt, så det var inget att hurra över om jag själv får bestämma. Jag, Zara och Julia höll i nedvarvningen och stretchingen, yey! Där efter var det lunch, moussaka om ni ville veta. Nu sitter jag på mediaproduktionen, eller något. Är rätt duktig på att blanda ihop namnen på alla dessa skumma lektioner. Efter skolan ska jag till sjukgymnasten, var två veckor sen sist. Vi bestämde att jag skulle träna några gånger på egen hand för att sedan komma tillbaka och redovisa hur det har gått. Så det är inget jag ser fram emot, om jag inte får massage. Det är det bästa som kan hända, det sämsta är nog alla dessa jobbiga och tråkiga övningar som gör att mina knän nästan går av.

Igår var ju jag som sagt inte i skolan, så jag kollade på flera filmer, samt gossip girl och one tree hill avsnitt. På kvällen kände jag mig så otroligt rastlös att jag verkligen var tvungen att komma iväg på träningen. Så jag och Alice åkte dit, och det var både skönt och jobbigt! När jag kom hem väntade maten på bordet och självklart var det min favoriträtt. Torsk med ägg och persiljesås, mums!

Nej, nu måste jag fortsätta jobba. Hur irriterad och sur jag än är på en viss person....


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback