Sex, drugs and rock'n'roll

2008-09-13 @ 19:05:36 Category: Everyday life Comments: 2

Klockan börjar närma sig sju och jag har fortfarande inte gjort något vettigt mer än att ligga i soffan. Det jobbiga är att jag fortfarande är bakis, inget verkar hjälpa. Har precis fått i mig lite mat, kände att det behövdes och att det kurrande ljudet var ett tecken på att det var dags. Fick i mig min egna lagade chiligryta med sallad och nybakat solrosbröd. Nu måste jag bara göra lite mer plats för godis, chips och cola som är ett måste för denna otroligt slöa lördag. Det är planerat att jag ska möta upp Zara och Linn (om hon orkade ta sig från där hon befinner sig) vid videogrottan, videomix eller rixvideo eller vad det nu heter efter alla namnbyten. Därifrån fortsätter vi promenaden hem till Zara och har en mysig kväll tillsammans. Tycker ni ska gå in på Zaras blogg (zzzzara.blogg.se) om ni vill lära känna hennes rätta jag. För, jag känner den där killen, han brukar lugna ner sig ett par dar! Nej, om man skulle ta och börja klä på sig för att komma iväg. Det var tydligen iskallt ute, typ så kallt att det hänger stora is(snor)tappar under näsan. Tyckte nästan jag såg en isbjörn springa nedanför lägenheterna när jag gick ut för att mata monstret ute på vår balkong. Men vi hörs nästa gång vi hörs! I'm out! 

Laddar upp en bild från gårdagens partaj!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mums

2008-09-14 @ 20:44:00
Postat av: RASMUS ALLEXANDER JANSSON

MUMS!

2008-09-15 @ 22:04:22

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback