Overcome

2008-09-30 @ 22:49:28 Category: Everyday life Comments: 1
Fan, fan, fan! Den här dagen har varit under alla mina förväntningar. Började redan i skolan, matten är helt omöjlig. Därefter fortsatte det med träningen som gick åt helvete. Mådde illa, kände mig yr och ville bara sätta mig ner. Kändes nästan som om jag skulle svimma, så illa var det. Men jag vägrade gå hem, jag ville avsluta träningspasset om jag väl hade kommit dit. Vet inte vad det är som försigår i min kropp just nu, men jag hatar det. Så i morgon måste jag gå och kolla blodtrycket och så. Inte nog med att träningen gick kasst så blev jag besviken över att det visades ett avsnitt av Desperate Housewives på tv som jag redan sett på datorn. Trodde nästa säsong skulle börja idag, vilket jag längtar efter. Självklart är det mycket mer än så, men fan. Det är sånt jag inte kan förklara här i bloggen, ni skulle antagligen ta mig som ett psykfall, ungefär. Nej men allvarligt talat, fan. Antar att ni inte förstår någonting, men det orkar jag inte bry mig om just nu. Jag är bara så förbannad, på att inget vill gå som det ska. Föresten har jag inte hunnit titta på det nyaste One tree hill avsnittet än, and that sucks. Jag orkar inte göra det nu heller, klockan är mycket och jag har huvudvärk. Måste sova, jävla skitdag...

Kommentarer
Postat av: slim

upp med hakan :( skrev jag igår, men det kom inte fram så skriver det nu istället

2008-10-01 @ 15:23:57

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback