Mr Brightside

2008-09-29 @ 07:50:38 Category: Everyday life Comments: 0

Okej, en snabb blogg nu då innan jag springer ut till bussen. Idag kanske jag till och med hinner gå dit, vore rätt trevligt för omväxlings skull. Igår gjorde jag inget mer än att sitta vid datorn och titta på dom nyaste heroes avsnitten, spännande var det i alla fall. Jag håller fast vid att söndagar är bra, man slipper ha några måsten och kan bara vara. Finns inga rätt eller fel, söndagar är bra! Men nu är det dock måndag, vilket självklart betyder skola. Föresten måste jag gå hem från tågstationen idag, snacka om surt. Plus att jag måste gå till träningen direkt när jag kommer hem typ, roligt. Just nu skickar jag onda signaler till den som snodde min cykel, fan ta dig! Kom på att jag inte klätt på mig strumpor än, så nu rusar jag!


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback