Make som noise

2008-09-15 @ 21:38:15 Category: Everyday life Comments: 0
Man märker verkligen att du inte litar på mig någonstans, och det gör mig så jävla förbannad. Jag har redan någon, som bryr sig och som bestämmer, så det räcker. Behöver inte två personer som säger olika saker om vad jag får och inte får göra. Självklart finns det dom som är värre än du, och jag tror du vet precis vem jag menar. Fattar inte att du kan ha sådan satans respekt för människan, vi får ut av det mest utav alla utan att du ens förstår det själv. Hur ska jag överhuvudtaget kunna förstå mig på dig, när det enda du gör är att förvirra mig!

Igår kom Zara hem till mig med melon och annat gott, vi tittade på flera avsnitt av vänner och hade sådär mysigt som vi bara kan ha. Satt vid tvn ända tills ögonen inte klarade av att hålla sig öppna mer, och somnade gott. Vi hade ju studiedag idag, så vi kunde sitta uppe länge. Vi vaknade upp runt elva och åt frukost, hamnade åter igen vid tvn och satt tillsammans under filten och bara njöt av att göra ingenting. Senare åkte hon hem, och mer senare än så åkte jag och tränade tillsammans med mitt lilla sockerkorn Linn. Nu sitter jag här vid tvn igen, funderar på att krypa till sängs snart. Vi hörs mer i morgon!

Föresten, ni är bäst!

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback