Just back off

2008-09-19 @ 07:45:06 Category: Everyday life Comments: 0
Här sitter jag och äter min gröt som alla andra dagar, men nu är det dock något som fattas. Kanelen, var är min kanel? Att äta gröt utan kanel är liksom, som att äta pannkakor utan sylt. Som jag förövrigt åt igår, pannkakor och sylt dock. Steg upp klockan sex i morse, trodde klockan var sju så jag rusade in i duschen helt i onödan. Idag får jag skjuts till tåget, halleluljah. Tacka gud att bilen finns! Så nu slipper jag, för en gångs skull, slippa komma tjugo minuter innan tåget går på grund av dåliga busstider. När jag kommer dit så står det ungefär en person där, och jag undrar  samma sak varje gång, att vad sjutton gör man där så tidigt om man typ cyklar? Dumma ettor! Det är fem minuter innan tåget går folket börjar fylla tomrummet bredvid mig. Nog om det, min gröt kallnar ju.

Ja och igår var jag på den där "pangkvällen" i Västerås, med Zara. Själv shoppade jag inget eftersom min kassa är tom. Så jag fick helt enkelt vara hennes stöd, rätt sorgligt faktiskt. Men det var trevligt. Hela pangkvällen gick ut på att man handlade ett plagg, gick fram till kassan och fick en ballong som det fanns olika procenttal i (5 - 50%). Det antalet man fick, så mycket rea fick man på det man köpte. Jag fick 10% rea på min milkshake på donken. Sen det bästa utav allt på hela kvällen, var att dom bjöd på gratis korv på flera ställen i stan! Inte för att sån där korv man fick är god, men endå. Man var ju tvungen att ta en bara för att det var gratis, right?



Att jag aldrig kan sluta skriva när jag väl börjat. Nu är ju min gröt kall och mjölken är varm, men jag har bara mig själv att skylla. Bäst jag sätter fart, eller just ja. Jag får ju skjuts till stationen så jag slipper ju stressa, hjärta mig.

Lördag, lördag, lördag, lördag! Jag är taggad gott folk!

hejsan fossingarna!

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback