It's all about us

2008-09-29 @ 19:46:41 Category: Everyday life Comments: 2
Jag spricker snart, är som en balong som man kan sticka in en nål i. Jo, det är ju så att jag precis har ätit mat, god mat. Jag, Micke och Mattias åkte till affären och inhandlade diverse matvaror, sen åkte vi hem och lagade ihop den tillsammans. Gulligt, tre syskon i köket. Funkade utmärkt förstår ni, tre blivande mästerkockar.

Blev ingen träning för mig idag, mitt knä är helt åt skogen. Råkade vrida om det idag, så nu klickar det så fort jag går. Det är en vidrig känsla, inget ni kan vara avundsjuka över precis. Hoppas det känns bättre tills i morgon, vill inte missa kickboxningen. Bästa träningspasset på hela veckan!

Rasmus är en konstig prick, men jag tycker om honom endå. Jag saknar dig och tycker det är dags och ses, så det måste vi ta tag i. Föresten är det många människor jag saknar. För många, för lite tid. Föresten, gud vilken tur jag har som har Johan, på grund utav honom slapp jag gå hem från tågstationen.

Hej då!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh äntligen lite reklam om mej! Saknar dej oxå din hallonkatt :)<3

2008-09-29 @ 19:58:11
Postat av: Anonym

// Muss

2008-09-29 @ 19:58:54

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback