It's a game

2008-09-08 @ 08:11:51 Category: Everyday life Comments: 0
Godmorgon kära läsare, dom få jag då har. Fast enligt statestiken är det betydligt fler än vad jag trott, lite kul faktiskt. Men i alla fall, snart är det dags för skola. Första riktiga skoldagen, har ju inte riktigt blivit någon sådan än. Så jag är rätt spänd på dagen, träffa nya lärare och så. Efter skolan ska jag till sjukgymnasten, usch så jobbigt. Hade helt glömt bort det tills jag såg lappen som satt där och glänste på kylskåpet.  Så jag har inget val så jag får vackert ta mig dit och vara där under en plågsam timme. Mot kvällen ska jag träna, det har jag bestämt. Bara inte sjukgymnasten tar i och drar så mycket i knäna som hon brukar, för det vore rätt synd. Eftersom jag får så fruktansvärt ont i knäna efter. Men jag håller tummarna, för jag vill verkligen ta tag i träningen nu utan att knäna ska få förstöra som många andra gånger.

Var rätt pigg när jag steg upp för någon timma sedan, för ovanlighetens skull. Duschade i godan ro och fixade mig i en lugn takt. Sedan gick jag och gjorde frukost till mig och Micke, gudomligt god gröt. Snart ska han skjutsa mig till tåget, så jag borde nog sätta fart. För här sitter jag, med tandborsten i munnen.

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback