I'll work for your love

2008-09-10 @ 10:46:47 Category: Everyday life Comments: 0

Sitter i skolan och kan knappt röra mig. Att ta upp något från golvet funkar inte, sådan träningsvärk har jag. Troligtvis är det mesta från bodypumpen i måndags, men också från igår då jag satt mig på träningscykeln och annat jobbigt. Skulle egentligen iväg på kickboxningen, men verkligen allt var emot mig. När jag kom ut var det punka på min nylagade gamla cykel, ingen var hemma för att kunna skjutsa mig och det var alldeles för lite tid kvar för att hinna gå, ingen svarade när jag ringde och ja, ni kan bara ana vilken kaos det var. Om ni varit hemma hos mig skulle ni fått se en ilsken Sandra.

I morse vaknade jag upp och hade världens ångest, ville inte gå till skolan. Men hade jag något val? Det var bara att kliva upp, göra i ordning mig och gå ut till bussen som tog mig till stationen. Nu sitter jag i skolan, och det är en timme kvar till lunch och jag är hungrig som ett as. Har precis lagt ut alla bilder från Turkiet, eller har några kvar men dom får jag ta när jag kommer hem. Så här kan ni gå in, http://embrace.bilddagboken.se


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback