Fuck me like you hate me

2008-09-25 @ 19:25:51 Category: Everyday life Comments: 0

Det blev aldrig någon uppdatering i skolan som jag sa, fick aldrig tid till det. Direkt när jag klev in genom klassrumsdörren skulle våran reklambyrå gå till entreprenörerna (undra om det vart rätt nu?) och berätta om oss och vad vi kan göra för deras företag. Eftersom jag försovit mig sa jag ingenting, utan lät mina kamrater sköta det. Maten på konserthuset var riktigt snuskig idag, fisken var dallrig och mosig, som om dom kört den i mixern och kladdat ihop det till en boll. Linn, inte ens du skulle gillat det så försök inte ens att yttra dig om något annat. Efter skolan runt 12.00 drog jag och Zara ner på stan för att shoppa. Timmarna gick, en efter en. Klockan blev 18.00 och det enda jag hade i min kasse var en bh och ett par trosor. Västerås är verkligen ingen bra stad för shopping. Nej, så nu tar vi Stockholm på lördag i stället. Det ser jag fram emot.

Föresten, våran dag på stan måste nog ha varit den sjukaste någonsin. Aldrig skrattat så mycket, det var som ett träningspass för magen. Vi är bäst helt enkelt, att man kan ha så roligt tillsammans med dig är underbart. Nej, nu vill jag att mamma ska komma hem så jag får visa mina fina inköp. Ironisk.


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback