Flashback

2008-09-30 @ 14:07:51 Category: Everyday life Comments: 1
Kom nyss tillbaka till skolan efter en liten tripp ner på stan, behövde handla några smågrejer efter lunch. Dagens lunchen bestod utav spagetti och köttfärssås, alltså den är helt smaklös. Nu börjar petiga sandra komma fram igen, men om man äter mat vill man väl att det ska vara lite kryddstarkt? Annars kan jag lika gärna äta pulvermos. Föresten har vi fotografisk bild, och jag ligger efter med ett pass eftersom jag var hemma förra veckan. Så måste snart ut och fota igen det jag missat. Det är världens tråkigaste uppgift också, orkar inte förklara men den suger!

Helgen mina vänner, kommer bli riktigt rolig. Det är så jävla skönt att ha något att se fram emot. I stället för att ligga hemma och såsa på lördagsdagen så fyller vi två bilar med folk och drar iväg till roliga ställen man aldrig är på annars. Förra gången var det Bodaborg som jag berätta om, den här gången blir det något helt annat.

Och du, jag finns här för att ge dig en värmande kram om något känns svårt. Vi gör det här tillsammans min bästa vän!

If they hurt you, they hurt me too. So we'll rise up, and won't stop cause it's all about us.

Kommentarer
Postat av: slim

pulvermos är gott

2008-09-30 @ 20:23:03

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback