Broken, beat and scarred

2008-09-13 @ 12:53:04 Category: Everyday life Comments: 0
Det här morgonen har inte varit rolig, väcktes utav mamma runt tio som sa mitt namn ungefär femton gånger innan jag orkade lyfta upp huvudet från kudden och fråga vad det var hon ville. Frukosten stod dukad på bordet och hungrig som jag alltid är på morgonen, så drog jag mig upp ur sängen och gick med tunga steg till köket. Några tuggor senare av min macka satt jag där och tittade med avsmak på allt som fanns på bordet. Släpade mig i stället vidare till soffan med en stor kopp te och mitt duntäcke och tittade på ett flertal avsnitt ur vännerboxen. För vad är mer upp piggande än att sitta och skratta tills tårarna rinner?

Igår samlades vi i alla fall hemma hos Zara på förfest. Därpå åkte vi vidare på fest, och även om festen inte var den bästa så hade jag riktigt kul. Det blir vad man gör det till, helt klart! Musiken som spelades var allt ifrån Lou Bega med Mambo number five till Aqua med Barbiegirl, så det säger sig självt vad det var för fest vi hade hamnat på. Men som sagt, inget hindrade oss från att ha kul. Festen slutade rätt tidigt också, så när vi fjäskat fram lite skjuts hem så somnade jag som en stock i min säng, med alldeles för många öl i magen. Så där av har vi anledningen till min härliga morgon jag försöker ta mig igenom. Nu är jag på tok för trött för att ens orka hålla ögonen öppna, i'll be back!

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback