Allt this time

2008-09-22 @ 21:34:22 Category: Everyday life Comments: 1

Kvällens träningspass var en riktig höjdare, jag var verkligen på topp. Hade säkert kunnat träna längre än vad som stod på schemat, ville verkligen inte sluta. Men är det slut så är det slut. Jag har verkligen kommit in i en period då träningen är dödsrolig. Som jag nämnde förut så är det inga svårigheter alls att ta sig till träningen, som det ofta kunde vara förut. Nu packar jag ner mina skor&vattenflaska med glädje. Och känslan man får när man kommer hem och har kämpat bra, har jag verkligen saknat. Den som jag känner just nu, gud vad härligt det här är. Man blir verkligen glad och positiv av träning. Nu känns livet så lätt, hoppas det fortsätter så här!

När jag kom hem sprang jag till det dukade köksbordet och välte hela familjen i min brådska. Jag var utsvulten, och ni som känner mig vet att jag älskar mat. Stora, starka köttfärsbiffar med sallad och rostade grönsaker. Tallriken var tom på två sekunder, så nu sitter jag här och får hålla i mig för att inte tippa fram ner i golvet.

Nej, nu ska jag föna håret efter duschen och hoppa i säng! Jag är trött så förtjänar en god nattsömn. Godnatt älsklingar!


Kommentarer
Postat av: z

keep up the good work :)

2008-09-23 @ 09:49:04

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback