You don't wanna play around with me, i kill you

2008-10-22 @ 15:21:37 Category: Everyday life Comments: 1

Jag sitter och letar loggor som jag använder i min vardag som är en uppgift på mediakomunikationen. Som exempelvis finns det Monark, som är märket på min cykel, Arla, Canon och så vidare. Hade tänkt att jag skulle åka hem med kvart över två tåget, men det tyckte inte min lärare. Så nu sitter jag här än, 45 minuter kvar tills klockan är 15.45 och vi slutar för dagen. I morgon har vi halvdag, sen slutar vi och det är dags för en hel veckas lov, kan nog inte komma mer lägligt. På förmidaggen lekte vi med lego, bokstavligt talat. Förtod inte riktigt varför, men det gjorde vi. Det är sånt vi gör på John Bauer, låter som en seriös skola.

Det har tagit mig ungefär en halvitmme och skriva den här bloggen, jag är helt död. Trött, trött och åter trött. Men nu har jag köpt mig en ny kvällsaktivitet, en bok som heter Mötley Crüe - The dirt. Jag är redan fast, och har bara läst några små kapitell.


Kommentarer
Postat av: slim

du är söt

2008-10-23 @ 09:02:51

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback