You don't know what love is, you just do as you're told

2008-10-19 @ 20:07:40 Category: Everyday life Comments: 0
Nu är jag hemma igen efter en helg hos pappa, förlåt för den dåliga uppdateringen men jag har varken haft tid eller lust. Men jag har i alla fall haft riktigt roligt, jag och grabbarna. I fredags så började det med att jag tog min superstora väska med mig på tåget till Eskilstuna, väl framme hämtade Micke upp mig. Vi åkte vidare till systemet och handlade inför kvällens party. Så när jag var hemma var det bara att sätta igång med att fixa mig. Sen åkte jag och Micke på förfest hos Linus, även Mattias, Jonas och Tom kom en stund senare så då blev det ölspelet och annat kul men jobbigt som gör att magen blir helt full. Mot elva gick vi några hus bort till Klas där festen befann sig. Det var rätt mycket folk och jag hade riktigt kul. Det blir faktiskt vad man gör det till, som är så klokt sagt. Extra kul var det att Lina kom ända till oss med sina två vänner och det uppskattade jag för hon är sötast och jag blir glad av henne. Festen började bli rätt seg mot natten så jag var hemma redan vid 1 - 2 någongång. Men så länge det vara så hade jag skitkul så tack för att vi fick komma.

På lördagen var jag bakis och fin hela dagen, usch. Sånt där är jobbigt, förstår inte varför man ska bli bakfull, helt onödigt. Tänk att festa sönder hela natten och vakna upp glad och pigg, så underbart det skulle vara. Jag och Linus bestämde att vi skulle ta det lugnt med film men ja, våra planer ändrades mot kvällen. Så samma gäng som gårdagen, plus Emil, åkte på lagfest. Där blev vi som var nyktra sugna på öl, så vi åkte hem igen och började förfesta. Senare åkte vi vidare mot en fest där det var massa crosskillar, mums!? Jatack! Jag hade kul även denna dag så, ja helgen blev riktigt grym! Hände mycket roliga gejer som fick mig att skratta på lördagen, haha herregud. Tummen upp! Lite planer spekulerade vi om också, hoppas det blir av.

Söndagen har varit seg, och jag har varit supertrött. På kvällen skjutsade pappa hem mig, så nu sitter jag här med mamma i soffan och tittar på ensam mamma söker. När resten av familjen kommer hem ska vi äta scones och dricka te, härligt.


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback