You change your mind like a girl changes clothes

2008-10-03 @ 13:21:05 Category: Everyday life Comments: 1

Det börjar bli som en ful vana att gå ut och äta för att slippa skolmaten, det är verkligen inte bra. Pengarna som jag skulle kunna spendera på mer roliga aktiviteter och framför allt kläder, går i stället till mat. Men är man en människa som avgudar mat så är man, mat is my life. Idag skippade vi fläskkarrén i konsterthuset för att gå vidare till gamla vanliga stället gränden och äta fläskfilé tills man har lust att spy. Det är ju så gott och jag vet att Zara håller med mig så hårt. Ikväll blir det fest här i Västerås, kul. Även om jag ska ta det lugnt med alkoholen så hoppas jag det blir kul. Man kan faktiskt ha kul utan alkohol, host host. Nej men, vi ska upp tidigt i morgon, klockan sju rättare sagt. Jag kommer dö, att gå upp sju en lördag är väl inte bland det bästa jag vet. Men jag ser fram emot dagen, och det har ni antagligen förstått.

Föresten, jag kan inte slita mig från Magnus Ugglas blogg som jag skrev om i förra inlägget. Han är bäst och jag är redan beroende. Går in hela tiden för att se om han har uppdaterat. Så glöm inte att gå in dit och läs ni med.

Nej vet ni vad, nu ska vi strax redovisa vårat spel som vi har gjort här på multimedia. Ska bli spännande och höra vad alla andra grupper har hittat på. Hörs sen!


Kommentarer
Postat av: julle

fläskfilé på gränden är helt klart highscore

2008-10-03 @ 16:36:29
URL: http://jonatanjulius.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback