We won't back down

2008-10-09 @ 10:07:27 Category: Everyday life Comments: 2

För en timme sen kom jag till skolan och om två timmar slutar jag. Alltså har jag bara halvdag idag, vilket känns riktigt skönt. Ska följa med mitt älskade hjärta och göra lite hemligheter, jag håller tummarna. Sen mot kvällen har jag bestämt att jag ska träna, hoppas någon är lika sugen som jag? Föresten, vilket otroligt jobbigt väder det är idag, regn och onödigt kallt.

Igårkväll var jag i himmelriket, musikens himmelrike. Det var otroligt, jag var som ett litet barn som tappat sin första tand. (tänkte säga som ett litet barn på julafton men jag hatar julafton så hihi) Fick en sida, som jag inte vill dela med mig så fråga inte, där jag hittade massor med underbar musik. Fick även syn på att Escape the fate skulle släppa nytt album den 21 oktober, men av ren slump hittade jag albumet redan nu, så jag är överlycklig. Även om dom har bytt sångare så är dom fortfarande grymma så, puss. Laddade hem runt sammanlagt sju band igår kväll, så nu sitter jag här och lyssnar sönder. Jag hjärta musik, i fall någon ville veta.


Kommentarer
Postat av: julle

Julafton e bäst :(

2008-10-09 @ 14:49:00
URL: http://jonatanjulius.blogg.se/
Postat av: zäta

du är bäst

2008-10-09 @ 15:03:50
URL: http://zzzzara.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback