Walk on the water, that’s the jesus style

2008-10-08 @ 14:39:56 Category: Everyday life Comments: 0

Vi har precis blivit filmade av två andra klasser när vi stod upp i klassrummet och gjorde pausgymnastik, härligt grabbar. Sitter på mediaproduktionen, har dock rast nu. Vi har börjat lärt oss lite i illustrator, som jag aldrig ens har öppnat förut. Så det var rätt nytt för mig, men det var kul. Vi har gjort en guldfisk i en skål och min är sötast, den är faktiskt rosa med värdelns big mama läppar. Graow! På förmiddagen hade vi idrott på Feel Good, och vi gymma. Mina armar och ben är mer spagetti nu än gårdagens kickboxningspass. Det kommer bli en härlig träningsvärk i morgon, precis som jag vill ha den. Jag var verkligen supertaggad inför träningen när jag väl kom igång, lite trött när jag kom dit men det försvann. Stackars Zara fick känna på hur jag hade det förra veckan, när man har den där äckliga må-illa-känslan som man ska svimma ihop. Men sötnosen klarade sig fint, vi peppar varandra så bra. "Kom igen nu för fan, kämpa kämpa, 10 sekunder kvar, ge inte upp nu, ta i då, aaaaaaah kom igen". Känns om vi nästan överröstar musiken, men fan så skönt det är när någon peppar än att fortsätta när man är halft död. Kickboxning i mitt hjärta!

Idag ska jag till min sjukgymnast efter skolan för att prata och undersöka om hur de senaste veckorna har gått. Inget jag ser fram emot precis, men jag är så illa tvungen om jag vill ha en förbättring med mina knän. Det hände flera gånger idag då att det kändes som att dom ville brista på gymmet, så jag försöker vara så försiktig som möjligt för att det inte ska bli värre. Nej nu tog det stopp, hörs sen!


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback