Uneasy hearts weigh the most

2008-10-13 @ 14:14:29 Category: Everyday life Comments: 0
Igår kväll började jag skriva på en blogg, och när den väl var klar och det var dags att publicera den så blir det att "sidan kan inte visas" och min blogg som berättade om min helg försvann. Så jag tänkte skriva en kortare version nu, så de så. I fredags kom Zara hem till mig för en myskväll med fruktsallad och vanlijglass till Idol och andra tvprogram så som Singing Bee. På lördagen vaknade jag runt halv nio, åt frukost och åkte senare och tränade kickboxning. Det var grymt jobbigt, och ni ska bara veta vilken träningsvärk jag har. Den sitter främst i vaderna så jag kan knappt gå, utan att se ut som en stelopererad struts. I alla fall, när jag kom hem svettig och vacker hoppade jag in i duschen och provade niveas nya hårvårdsserie som jag fick utav Zara. Hon tänkte på mig så jag fick hennes prover, den sötnosen. Föresten så var dom grymma, håret blev verkligen bra efter en tvätt med det. Så jag tipsar er andra om produkten, toppen. När jag hade fixat mig klart skjutsade mamma in mig till Eskilstuna där Robin hämtade upp mig. Innan vi åkte hem till honom tog vi en snabb runda på stan. Väl hemma hos honom tittade vi på skräckfilmer och annat mysigt. På söndagen tog vi det lugnt hela dagen tills han skjutsade mig till tåget. Jag var hemma runt halv fem, så jag lagade mat och gjorde i ordning mig för att lite senare åka och träna styrketräning med boll. Ohej vad tråkigt det var, tänker aldrig mer gå på det passet. Kändes urlöjligt, så ett tips för er som funderar att gå, gå inte.

Blev ingen skola för mig idag, kände mig absolut inte i form. Jag sov till ett idag, vilket är länge och grymt ovanligt nu för tiden. Mår dock lite bättre nu, men är fortfarande seg. Jag som ville träna ikväll, får se hur det blir med det. Just nu ringer det, så måste springa och svara.

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback