Please dont go, im barely breathing.

2008-10-05 @ 11:53:58 Category: Everyday life Comments: 0

Kan säga det att helgen har varit upp och ner, det har funnits både bra och dåliga stunder. Det började med fredagen då jag, Zara och Alice åkte in till Västerås för att gå på någon fest. För det första skulle vägen dit ta tio minuter att gå och för oss tog det ungefär 50 minuter, och för det andra så hade polisen varit där när vi väl kom fram och stängt igen. Det stod flera hundra människor där, överallt. Vart man än tittade stod det folk någonstans. Vad passar inte bättre då än med slagsmål? Jo, så blev det. Nej fan, även om vi hade tillfällen då vi hade riktigt kul och skrattade så nej, vi åkte hem i stället. Micke, Linus och Lina kom och hämtade oss. Bilfärden hem var sjuk, skrattade konstant. Vi skjutsade hem Alice och Zara, sen åkte resten hem till oss och tittade på film. Jag erkänner att jag somnade efter tio minuter.

På lördagen klev jag upp runt sju, packade och gjorde andra nödvändigheter. Strax före åtta satt vi i bilen på väg till Borlänges äventyrsbad, Aqua Nova. På färden dit stannade vi och köpte mackor på statoil och vid tio var vi framme, ungefär samtidigt som det öppnade. I fem timmar flög vi runt i olika rutschkanor, tunnlar, utomhusbad och bubbelbad. Jag hade grymt kul, åh vad jag tycker om er! Jag sov hela vägen i bilen hem, så trött var jag. Vill inte ens prata om kvällen, den var bara jobbig och depprimerande.

Äsch, det här blogginlägget sög och jag orkar inte skriva ett enda ord till.


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback