More than a feeling

2008-10-29 @ 15:43:08 Category: Everyday life Comments: 1
Gah, nu är det bara några enstaka minuter kvar innan vi tar bilen till Stockholm och tittar på In Flames, förstår ni hur jävla grym den här kvällen kommer att bli? Inte nog med att jag får se In Flames, så får jag även se Sonic Syndicate som förband. Jag är i alla fall så inåt helvetes taggad, undra vems röst som låter värst i morgon, för här ska det röjas! Så fort Linus kommer hit efter jobbet åker vi, Linus, Micke & jag - Supertrion!

Igår kväll var jag, Lisa, Linn och Malin hemma hos Zara, allihoppa var taggade inför bastu och fylla. Och kul blev det, många skratt och verkligen alla var glada för att vi äntligen börjat umgås igen. Snart sitter vi runt ett bord allihoppa, och då menar jag självklart också Malin, Annie och Hanna. Vi får ta tag i det här och ses, ja det tycker jag allt. Tillbaka till igår, efter vi bastat, festat och rökt klart vattenpipa, och sen även plockat undan allt, så drog vi oss in till Zaras hus och bäddade i ordning för läggdags. I morse vaknade vi, endel var bakis, endel var trötta, sen fanns det dom som var pigga. Runt tolv kom Sten och hämtade mig, jag svängde förbi Apoteket och hämtade upp mina p-piller och sen åkte jag vidare hem för att duscha och börja fixa mig. Nej, nu måste jag nog stänga av det här och göra mig i ordning för att åka!

GALET!

Kommentarer
Postat av: slim

hoppas du får kuuul :D

2008-10-29 @ 20:45:17

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback