Let it be, let me be

2008-10-20 @ 07:48:48 Category: Everyday life Comments: 0
Jag orkar verkligen inte skolan idag, men fan vad jag känner mig tvungen att gå. Sitter här och överväger vilket som låter bäst, gå och lägga mig i min varma säng och sova eller att gå till skolan och vara duktig? Min morgon har varit en totalkatastrof, förutom att jag kände mig som en zombie när jag steg upp så tappade jag grepp om saltkaret och min gröt blev så där äckligt översaltad att den inte gick att äta. Jag tänkte, nej det går nog att äta endå, men ack så fel jag hade. Tog en mandarin i stället, har ingen matlust längre. Jag ryser av tanken att gå ut i kylan och cykla den långa vägen till tågstationen. Skulle verkligen inte förvåna mig om tåget var försenat så man blir ännu mer frusen. Åh, jag kan inte bestämma mig för vilka skor jag ska ta idag. Vilka kommer bli varmast tro? Jag säger det igen, fan vad underbart det skulle vara och stanna hemma idag. Sova länge, gå upp och ta ett bad, dricka te och mysa ner sig i soffan för att inte röra sig ur fläcken tills det är läggdags. Skolan eller inte? Jag har världens segaste lektioner idag, kill me. Jag måste gå? Jag har projekt och företagande idag, och varken Zara eller jag var på den lektionen förra veckan. Förvänta er ingen glad Sandra idag, så passa er!

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback