I used to be someone but i grew to be something that i'm not

2008-10-28 @ 17:35:51 Category: Everyday life Comments: 2

Ja som sagt så åkte jag och Linn ut och fotade igår så det blev en hel del nya bilder, dock tog vi nästan alla med hennes kamera så jag har inget att visa er men det kommer förmodlingen någon gång, i år. När vi kände oss klara åkte vi vidare och träffade upp Lisa & Malin som var påväg mot Milano för att äta, men det slutade med att även vi åt mat. Efter några timmar åkte jag hem, lämnade av min kamera och andra grejer för att åka och möta upp Linn, Zara, Lisa och Malin klockan sju för vi skulle på kulturkaos. Stod där ett bra tag innan dom kom, surt som fan eftersom det inte är särskilt varmt ute. Men när vi väl kom dit var så blev allt bra igen, hade skitroligt. Resten åkte hem och kolla på film men som tur så fanns ju Linus, Lina och Linnéa där till min räddning. Så småningom kom även Malin, länge sen man träffade  den sötnosen så det var skönt att ses. Det var flera riktigt bra band som spelade, och även roliga som man fick sig ett gott skratt åt. När klockan närmade sig tolv smög jag och Malin ut och pratade tills dom var klara och hade städat undan. Sen skjutsade dom hem mig så jag slapp gå, skönt!
I morse kom mamma in i mitt sovrum och slängde sig i min säng bredvid mig och drygade, så jävla störd. "Sandra jag har tråkigt, gå upp så gör vi något, vi åker till stan, Sandra kom igen då, upp då jag har tråkigt, ät frukost nu då, Sandra, Sandra, Sandra". Kunde inte göra mer än att skratta åt henne, mamma är bäst! Så hon gjorde frukost åt mig sen åkte vi in till stan och strosade omkring tillsammans. Jag köpte en ny tungpiercing, och tre tröjer. Sen tog vi en fika och kände hur fötterna gjorde så fruktansvärt ont. Så därefter gick vi klart alla affärer och sen hämtade Björn upp oss. Vi åkte och köpte Guitar Hero till Wii, så jag hade tänkt att prova på det snart. Ikväll blir det bastukväll och vattenpipa hemma hos Zara, ska bli riktigt roligt! Nu ska jag snart äta mat, isterband med potatisstuvning, det är grymt gott!


Kommentarer
Postat av: miss L

du är bäst, baby. underbart& träffa dig igen!

2008-10-28 @ 21:22:25
Postat av: Malin

det var kul att träffa dig också gull :D

2008-10-29 @ 02:31:08
URL: http://malinlarssson.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback