Cuz i can be bought, but you’ll pay the cost if you can afford me

2008-10-15 @ 14:13:33 Category: Everyday life Comments: 1

Nu är jag tillbaka i skolan efter lunchen, och vi har samma gamla, vanliga, tråkiga lektion, mediaproduktion. Tror jag? På förmiddagen var vi på feelgood och gymmade, skönt. Förutom att jag fick mer ont i knät, som vanligt. Jag fick helt enkelt hålla mig till att träna armarna. Snacka om att jag är mör nu, ujuj. Jag och Zara åt ute idag, men det var vi värda. Längtar tills jag slutar skolan, då ska jag träffa min Linn, och mysigt ska det bli! Ikväll ska jag fortsätta mitt serietittande, har ju de två nyaste avsnitten på desperate housewives kvar att se.


Lycka till Z, jag håller alla mina tummar. Hjärtan till dig! ♥


Kommentarer
Postat av: zäta

Tack älskling, du är bäst <3

2008-10-15 @ 17:10:54

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback