Can you feel it?

2008-10-27 @ 11:17:44 Category: Everyday life Comments: 1
Nytt inlägg, ny vecka, ny dag, nya krafter. Nu börjar lovet på riktigt, och jag tänker få ut så mycket som möjligt utav det. Så här krävs det planering, dag efter dag. Än så länge ser det bra ut, men några luckor finns kvar att fylla i. Idag har vi bestämt att vi ska ta med oss kamrorna och dra ut på en fotosession, kul va? Mot 18.00 rör vi oss mot polketten för kulturkaos, där bland annat flera band spelar men också annat kul. Låter som en toppendag om jag får säga det själv.

Känns som om det var en evighet sen jag skrev, vad har jag missat att berätta tro? Gårdagen kanske, då åkte jag hem till Linn mot kvällen, där vi fixade och slog in Zaras paket som hon ännu inte fått. Vi har väntat på den sista delen i paketet att komma till affären eftersom den var slut när vi väl ville ha det. Men nu har hon fått sitt, plus en liten vän, Hector. Kändes rätt roligt att det var Zara som fick paket när det var Linn vi skulle fira. Hon bjöd i alla fall på massa gottigheter, kladdkakan var en riktig hit. När Zara dragit sig hem gick vi upp på Linns rum och skrattade åt roliga kort tills magrutorna började synas. När spöktimmen kom tog jag cykeln och trampade hem i mörkret, rätt läskigt.

Nej, nu måste jag börja göra i ordning mig om vi ska komma ut någon gång!

Kommentarer
Postat av: slim

tack för igår mina favoriter<3

2008-10-27 @ 11:37:29

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback