A song for the hopeless

2008-10-10 @ 11:09:51 Category: Everyday life Comments: 3

Äntligen fredag, gud vad skönt. Har planerat att jag ska ta den här helgen som den kommer, det ska bli en lugn helg. Lugna helger är verkligen mysiga och jag uppskattar dom starkt. Men innan jag får ta helg så måste jag gå klart den här skoldagen. Slutar kvart i fyra idag, usch, på en fredag liksom. Men nu är det inte så överdrivet lång tid kvar tills vi har lunch, tacos. Sen har vi multimedia, tror vi ska lära oss flash eller något. Jaja, egentligen hade jag ingen lust att skriva blogg, men jag vill lägga in mitt klassfoto så kände att lite text till inte skulle vara helt fel.


Här har ni oss. (Zara och jag är bruna, oh oh) (fast Zara är brunare, bitch)

Huldror

Kommentarer
Postat av: slim

brun utan sol

2008-10-10 @ 11:53:03
Postat av: Maja

Snyggingar med brun med sol ;)

2008-10-10 @ 12:46:24
Postat av: sandra

turkiet, tjalalala

2008-10-10 @ 12:52:03
URL: http://ksandra.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback