The rose

2008-05-05 @ 10:42:58 Category: Everyday life Comments: 3

Måndagsmorgon, åh nej! Jag ville bara slänga väckarklockan i väggen i morse, puffa till kudden, mysa in mig i täcket och sova vidare. Kan inte säga att jag har fått mycket sömn i natt, man är väl lite halft van nu att somna runt fem på morgonen. Känns inge vidare att jag sovit dåligt eftersom jag då kommer vara helt slut när jag ska plugga idag efter skolan. Rätt så mycket plugg också, vi har tre prov den här veckan. Jag förstår ingenting heller. En-dagars-plugg!

Sitter just nu i skolan, vi har rast och jag funderar stort på att plocka upp mitt stora, gröna och saftiga äpple från väskan. Jag älskar äpplen! Kan nog gå med Simone och bilda en klubb som äppeltjuvar. I alla fall, idag skulle vi redovisa om konst på esteten men Madde är tyvärr inte här, undra varför (kollar med hundögon).

Slänger in några bilder jag tog i går när jag var ute på en mysig vårpromenad i solskenet.

                             


Kommentarer
Postat av: luggvän

:(

2008-05-05 @ 10:49:21
Postat av: simone

hahahahahhh jaaaaaa vi äppletjuvar:(

2008-05-05 @ 10:52:26
Postat av: Frullish

ÄPPLEN gillar vi :D

2008-05-05 @ 13:51:48

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback