The mirror's truth

2008-05-20 @ 09:18:57 Category: Everyday life Comments: 1
Gudars vad jag är trött idag, kom knappt ur sängen även fast jag snooza ungefär fem gånger i morse. Hade god lust att kasta skiten i golvet och sova vidare. Men Sten drog upp mig ur sängen rent ut sagt.

Igår när jag kom hem från skolan hann jag precis dimpa ner stjärten i soffan innan jag skulle iväg igen. Lite roligt faktiskt då Linn sa att hon var sugen på mannagrynsgröt, jag som var på smått hetsigt humör sprang till skafferiet och drog fram närmsta paket och slängde ner det i väskan. Kastade mig sedan på cykeln och trampade i motvind ända hem till Linn i full fart. Klarade till och med att åka upp för den där förbannade, grusiga mördarbacken utan att stanna. Väl hemma hos Linn, flåsandes och helt slut gjorde hon i ordning världens godaste mannagrynsgröt som vi sedan mumsade i oss. Kan inte beskriva med ord över hur stolt jag över dig, min lilla grötkokare. Där efter satte vi oss och kollade priser för utomlandsresor, det här ska bli grymt förstår ni. Sen tog vi med oss Linns man och drog ut och fotograferade lite.

När jag kom hem hade jag rivmärken över hela benen för jag låg naken i skogen, typ. Men roligt var det, kissade nästan på mig eftersom jag skrattade som en tok och hade lagom med panik. Men jag överlevde, halleluja moment.

Nu börjar jag lektionen. Skjut mig!

Grym låt med In Flames, jag som aldrig gillat dom förut är tokig i låten.


Kommentarer
Postat av: slimmy

hahahah ja det var sjukt kul!

växte typ 4 cm när du sa att jag gjorde världens godaste gröt;) vet jag väl, menar jag ..

2008-05-21 @ 17:45:14

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback