Stay captive

2008-05-05 @ 13:56:25 Category: Everyday life Comments: 2

Har brist på saker att göra nu när vi har påbörjat våran tre timmar långa svenska lektion. Vi har fått ta tillfälle i akt och jobba med resterande arbeten, men jag har inte särskilt mycket att ta igen så det här kommer bli några lugna timmar för min del. Jag och Zara skippade lunchen idag eftersom det var "Flygande Jakob", lika med inte gott. Vi tog i stället en runda på stan och kollade kläder. Vill verkligen gå på stan och handla något till min garderob men tiden räcker inte riktigt till den här veckan.

Vem kan få nog av denna älskade låt? Den funkar verkligen alltid, vilket humör jag än är på.



Kommentarer
Postat av: slimlinn

HARDCORE SUPERSTAR I MITT HJÄRTA

2008-05-05 @ 14:56:28
URL: http://linss.blogg.se
Postat av: Anonym

Strumpbyxor!

2008-05-05 @ 16:58:28

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback