Last train

2008-05-04 @ 23:36:39 Category: Everyday life Comments: 0
Till Linn från Sandra.

Igår mot kvällningen fick jag besök som hade med sig Ice age 2 i sin hand. Jag satt nog och fnissade mig igenom hela filmen, men jag var nog grymt övertrött eftersom jag somnade och snarkade så där sött femton gånger. Ironiskt sagt! Nej men det var kul.

Idag blev jag först väckt utav Mattias då jag skrek rakt ut att han skulle försvinna ut från rummet. Någon timme senare blev jag ännu en gång väckt, den här gången av pappa. Han tjatade i hundratals år innan jag slutligen fattade mig ork att ta mig upp ur sängen. Hade jag vetat att maten var lika vidrig som vanligt i det där huset så hade jag nog dragit kudden över huvudet och somnat om. I alla fall så var det skapligt fint väder så jag tog kameran över axeln och gick ut på en promenad. Blev lagom skrämd då två rådjur sprang förbi mig som hastigast, hjärtattack. När jag kom tillbaka till huset igen gick jag över till farmor och farfar och blev bjuden på fika. Ni är så söta!

Vid femtiden skjutsade pappa hem mig till Hallstahammar igen efter en långhelg i St.Sundby. Jag har haft det jättebra faktiskt. Efter alla dessa år, fan vad bra jag har det nu.

Nog med sånna här överintressanta saker. Tack allihoppa för dessa dagar, det har varit kanon.

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback