I can barely breathe

2008-05-15 @ 23:40:49 Category: Everyday life Comments: 0
Jag önskar bara att det fanns något som gjorde det mycket enklare än vad det är. Det behöver inte vara lika avancerat som du tror, varför kan du inte välja enklare väg. Jag vill bara att du ska hjälpa mig att förstå. Ändå sen dagen då allt förändrades, står jag fortfarande kvar och trampar på ruta ett. Jag har verkligen kämpat och gett allt för att slippa vara den svaga länken, men ingenting verkar fungera. Har inte riktigt kommit fram till vad du får ut av det här, förutom att göra mig mer förvirrad. Det finns olika synvinklar på allt, vet inte hur jag ska se på dig längre. Jag vill inte vara rädd, jag vill kunna ta mig vidare utan att alltid komma tillbaka hit. Du lyckas alltid få mig dit du vill.

and then i saw your face
you're turning skin into a dirty secret
i watched the beauties, watched the fire
and the fire burn the beauty in their eyes

when i took the blame
we layed in ruins trying to quote your phrase
we're yelling, "someone's got the answers,
but i'd rather think there's nothing to be found"

if you knew i was dying would it change you?

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback