Holding on

2008-05-26 @ 13:58:03 Category: Everyday life Comments: 0

Måste först och främst be om ursäkt för att jag har varit frånvarandra från bloggen ett tag nu. Har självklart en anledning till varför. Efter flytten till publish me försvann headern och lite allt möjligt så jag tappade suget. Men förhoppningsvis blir min blogg bra igen, kändes bara så trist att uppdaterna mina texter i en heltrist blogg. Ni förstår vad jag menar.

I alla fall, det är måndagseftermiddag och endast nio dagar kvar tills skolavslutningen. Det är bara att slänga upp benen på ryggen och kämpa den här sista veckan. Har faktiskt inte särskilt mycket kvar nu, har jobbat av det mesta vilket är en stor befrielse. Så det känns endå som denna vecka kommer bli seg om man tänker på hur denna dag har varit än så länge. 

I fredags hade jag, Linn och Zara picknick på båtbryggan, helt perfekt väder för en mysig kväll på en filt. I lördags var jag på 65-års kalas hos mormor. Fest och pilkastning, fick till och med träningsvärk i armen. Vältränad jävel alltså! I söndags solade jag, var med till Tuna Park då Mattias skulle köpa studentkläder. På kvällen kom Zara hem till mig då vi åt popcorn och tittade på sanningens ögonblick.

Slappa slappa slappa, nu ska jag sova vidare tills lektionen är slut.


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback